Новим керівником КП «Одесміськелектротранс» став Микола Литовчук, якого раніше було звільнено з підприємства за вимагання грошей у водіїв.

 

Розпорядження міського голови на сайті мерії не опубліковане, однак у розділі, присвяченому КП ОМЕТ, саме Литовчук тепер значиться виконувачем обов'язків директора. Призначення підтверджують і джерела «Думської».

Про призначення Литовчука було відомо у 20-х числах грудня – він мав замінити Інесу Мандрус, яку змусили піти в рамках зачистки «команди Жемана» – це результат масштабного конфлікту між екс-віце-мером та Геннадієм Трухановим. 27 грудня Мандрус презентувала перший трисекційний вагон К1 від компанії «Татра-Південь», а вже за два дні на її місце зайшов Микола Литовчук, спочатку як перший заступник, а тепер уже в.о. директора. До речі, зайшов він на «випалене поле», оскільки практично весь менеджмент «Одесміськелектротрансу» написав заяви про звільнення.

«Слідом за директором підприємство залишили ключові постаті, зокрема перший заступник Олександр Коваль, який відповідав власне за роботу рухомого складу, заступник директора з фінансів Наталія Колесніченко, яка раніше керувала КП, начальник економічного відділу Ніна Шпілєвая. На валізах і головний бухгалтер Оксана Конуп, закінчується зачистка керівництва двох трамвайних та тролейбусного депо», — повідомило наше джерело у департаменті міського господарства.

Що ж до Миколи Литовчука, то він уже мав досвід роботи у КП «Одесміськелектротранс». До 2017 року був заступником директора тролейбусного депо, потім очолив диспетчерську службу депо і незабаром був звільнений за вимагання грошей у водіїв. Потім зайнявся приватним підприємництвом – тримав кілька кавових машин біля залізничного вокзалу.

Таким чином, ключове КП міськради зараз перебуває у стадії турбулентності – старе керівництво пішло, нове тільки формується, а тим часом на порядку денному проєкт на придбання 30 електробусів у рамках кредитного договору з Європейським інвестиційним банком, а також робота з постачання трисекційних трамваїв від «Татри -Південь».