Попри низьку воду на Дунаї та складні навігаційні умови модернізоване судно УДП Kapitan Antypov з баржевим караваном долає понад 200 км на добу.
Про це повідомляє “Бессарабія INFORM”, посилаючись на очільника пароплавства Дмитра Москаленка.
Як зазначив гендиректор УДП, через низький рівень води у Дунаї, керувати баржевим караваном потрібно максимально обережно. Але навіть за складних навігаційних умов Kapitan Antypov з караваном долає понад 200 км на добу (каравани з немодернізованими суднами зазвичай проходять 90-100 км).
“За словами капітана Миколи Федорова, нові сучасні двигуни мають величезний запас потужності. Давати більше газу та набирати надто високу швидкість під час мілководдя небезпечно. За попередніми даними, економія палива за рейс може складати до 15%. Витрати мастила менші у 2-3 рази. Завдяки більш високій швидкості та роботі в режимі 3С (три судноводія на судні) час виконання рейсу може скоротитись у 1,5-2 рази. Економічність, відсутність простоїв, більший високий показник обертання каравану дуже суттєво зменшує собівартість перевезення тонни вантажу”, – розповів очільник.
Як наголосив Москаленко, з модернізованим флотом УДП здатне демонструвати високу рентабельність навіть за низьких ставок фрахту. Саме в цьому полягає мета модернізації
“За словами Миколи Федорова, наразі караван з зерном рухається вниз по течії. По-справжньому відчути переваги нових двигунів команда зможе на зворотному шляху, коли Kapitan Antypov повертатиметься в Сербію вверх по течії з вантажем залізорудної сировини”, – підсумував очільник пароплавства.
Схожі новини