Переробка вантажів через дунайські порти Рені, Ізмаїлу та Кілії зросла у три рази, з 5,5 — до 16 мільйонів тонн вантажів, в тому числі збільшився більш ніж у 4 рази об’єм експорту – з 3 мільйонів тонн до 13.

 

Про це повідомляє прес-служба Одеської ОДА.

«Завдяки поверненню контролю над островом Зміїний, з початку липня, відкрито рух каналом гирла Бистре суднового ходу з річки Дунай до Чорного моря, що дозволило розвантажити рейд каналу Суліна та прискорити експорт зернових. З липня 2022-го по січень 2023 року 600 торговельних суден з українською аграрною продукцією пройшли каналом гирла Бистре, 1020 — разом із Сулінським каналом» — говорить директор Департаменту морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв’язку Олександр Гайдук.

За інформацією Департаменту, значна частина вантажовласників не лише прийшла на роботу в дунайські порти зі своїм обладнанням, а декотрі компанії навіть почали будувати та розвивати власні термінали на Дунаї. Це — проекти таких компаній, як «Нібулон» та «Кернел».

«Наприклад, ТОВ СП «НІБУЛОН» у червні 2022 року розпочало будівництво дунайського зернового терміналу в Ізмаїлі. І на сьогодні термінал, в місяць, оброблює 120–150 тисяч тонн. Після повного завершення будівництва постачатиме на європейський ринок до 300 тисяч тонн зерна на місяць» — додав Олександр Гайдук.